dijous, 18 d’octubre del 2012

Funda d'ulleres


Avui us presento el meu últim treball, espero que us agradi.
Tenia un estoig d'ulleres que estava una mica gastat i  vell i vaig decidir que ja era hora de canviar-li la cara.

Hoy os presento mi último trabajo, espero que os guste.
Tenía un estuche para guardar las gafas que estaba muy gastado y viejo, decidí que lo quería transformar y que quedara como nuevo.



Li donarem una capa de pintura per començar el treball, així queda una base uniforme i llisa.
Le daremos una capa de pintura para que quede una superficie uniforme y lisa.



Quan ja està sec li aplicarem cola especial de decoupage i enganxarem un full de paper.
Cuando la pintura esté seca le aplicaremos cola especial de decoupage y pegaremos una hoja de papel.



Aquest és el resultat final, us agrada?





14 comentaris:

  1. Fas que sembli fàcil, pero no sé no sé... ho intentaré!
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  2. Xulíisima !!!

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  3. Hola Maria Rosa. He visitado tu blog y me han encantado las cosas que he visto. Gracias por visitar el mio.

    http://amevolmas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. He añadido tu blog en mis preferidos. Besos
      Rosa Mª

      Elimina
  4. Hola Rosa Maria!! Primer de tot, moltes gràcies per deixar una petjadeta al meu blog :) I en segon lloc, ja li agradaria a l'Armani tenir una funda tan XULA com aquesta!!! Quin canvi, m'encanta!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari, he afegit el teu blog amb els meus preferits.
      Un petó
      Rosa Mª

      Elimina
  5. oooh! quina cucada Rosa Maria! molt bon gust! una abraçad i ens anem llegint! ; )

    ResponElimina
  6. Noia, que bonic que t'ha quedat. M'encanta.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  7. Gràcies Montse, t'he afegit als meus blogs preferits. Un petó

    ResponElimina
  8. Rosa, gracias por pasarte por mi blog, me quería hacer tu seguidora pero no encuentro el sitio, De todas maneras te seguiré visitando porque me encanta el tuyo. Me parece genial que hagas tantas técnicas diferentes y este estuche de gafas te quedó divino...un besote cielo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Maritza te he añadido en mis blogs preferidos. Un beso

      Elimina
  9. Hola Rosa Mª, ha quedat moníssima, jo en tenia una d'igual, ara em sap greu haver-la llençat! :(

    ResponElimina
  10. Ostres!!!!! El resultat és espectacular, m'encanta.
    No et coneixia, però ara no et deixaré.
    Anna

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...