dilluns, 22 d’octubre del 2012

Animals fets amb perles

L'altre dia vaig agafar tot de perles petites de diferents colors, que tenia a casa per fer collarets i amb l'ajut del fil de coure, vaig fer unes figures. També em vaig comprar uns llibres amb patrons que em van ajudar a fer-les.

El otro día cogí todas las perlas pequeñas de diferentes colores, que tenía por casa para hacer collares y brazaletes y con la ayuda de hilo de cobre, hice unas figuras. También compré unos libros con patrones que me ayudaron en la realización.








Aquí tenim els animals que vaig fer, alguns tenen una anella per poder-los penjar com a collaret.
Aquí tenemos los animales que hice, algunos tienen una anilla para poder utilizarse como colgante.









Aquesta és una figura amb 3D / Esta es una figura en 3D





Aquest és el projecte que estic fent per nadal, també serà en 3D.
Este es el proyecto que estoy realizando para navidad, también será en 3D.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...