dilluns, 15 de setembre del 2014

Granoteta

Em van demanar una tarta de bolquers per regalar, volia posar-hi un nino a dalt de tot. Vaig pensar que una granoteta seria divertida i original. Buscant idees per internet al final vaig decidir fer aquesta.

Me pidieron una tarta de pañales para regalar, quería poner un muñeco en lo alto de la tarta. Pensé que una ranita sería divertida y original. Buscando ideas por internet al final decidí hacer esta.












Gràcies per visitar el meu blog !!!                                                                                 

Gracias por visitar mi blog !!!                                                                                       

                                                    
Rosa Maria




                                                                                             

4 comentaris:

  1. Molt "xula" i molt simpàtica !!. Petons.

    ResponElimina
  2. És molt graciosa!!! Petons

    ResponElimina
  3. Molt bona, fa molta gràcia i m'encanten els colors, xulíssima! Una abraçada

    Txell

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...